مجاهد سایبری

ساخت وبلاگ

«طارق ابوحذیفه‌ الشمالی» سخنگوی گروه تروریستی ارتش آزاد، اعلام کرد: ما نیمی از نیروهای خود را برای مبارزه با رهبری شیعه به عراق اعزام کرده‌ایم، زیرا آن‌ها سنی‌ها را مورد ظلم و ستم قرار می‌دهند! الشمالی افزود: برخی از تروریست‌های ارتش آزاد از مقر مرکزی در عربستان سعودی برای رفتن به عراق و کمک به مخالفان دولت عراق در الانبار دستور مستقیم دریافت کردند و از طریق اربیل وارد خاک عراق شدند. وی همچنین فاش کرد: ما دستور مستقیم کشتار شیعیان و اخراج آن‌ها از عراق را داریم، به‌خصوص پیروان جبهه صدر و حکیم که اکثریت شیعیان عراق را تشکیل می‌دهند.

 نشريه بلومبرگ آلمان در یادداشتی با اشاره به پیشرفت‌های ایران در عرصه‌های مختلف باوجود تحریم‌ها نوشت: باوجود اينکه تحريم‌ها دسترسي ايران به مواد خام مانند آلومينيوم و فولاد مارايجينگ را محدود کرده؛ اما باعث شده‌ که تهران «راه‌حل‌هاي خود را براي نو‌آوري‌هاي بعدي در زمينه فناوري» پيدا کند. ايران از نظر فناوري پيشرفته‌ترين کشور خاورميانه است.

 به‌تازگی یکی از اعضای تشکیلات موسوم  به سازمان حقوق بشر احواز به نام  «علی.ک» که در انگلیس به ادعای خودش مشغول فعالیت حقوق بشری(!) است، بیانیه‌ای اعتراضی صادر کرده و در آن به ضدانقلاب و دیگر فعالان حقوق بشر به‌ویژه شیرین عبادی تاخته که چرا برای فعالیت‌های حقوق بشری تبعیض قائل می‌شوند؟

 بنگاه خبرپراکنی بی‌بی‌سی در یادداشتی نوشت که از جنبش سبز (فتنه) دیگر چیزی باقی نمانده است. این یادداشت با اظهار ناراحتی از گذشت دو سال از آخرین حضور خیابانی فتنه‌گران، آن را نشانه زوال فتنه سبز دانست و از سخنان بعضی اصلاح‌طلبان برای مرزبندی با این جنبش، ابراز نارضایتی کرد.

 «غيث عبدالاحد» خبرنگار عراقي كه در ماه‌های گذشته بین گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه به گشت‌وگذار پرداخته، در گزارشی فاش کرد، تشکیل یک «گردان نظامی» در سوریه کار بسیار ساده‌ای است که تنها برای آغاز، به یک نیرو و ۳ تا ۴ هزار دلار سرمایه نیاز دارد.وی افزود: عناصر شبه‌نظامی نیروهایشان را از میان جوانان بیکار داخلی یا عناصر خارجی جذب می‌کنند و معمولاً از سوی کشورهای خارجی تأمین تسلیحاتی و مالی می‌شوند.

 بر اساس آمار وزارت دفاع بریتانیا، حدود ۴۵۰ هلی‌کوپتر و هواپیمای بدون سرنشین ارتش بریتانیا در طول پنج سال گذشته در عراق و افغانستان، به علت خرابی، سقوط یا گم شدن، از بین رفته‌اند(!) بیشترین آمار تلفات این هواپیماها مربوط به مدل «دزرت هاوک ۳» بوده است. بر اساس اخبار موثق، یکی از دلایل اصلی استعفای پاپ، تن ندادن به فشارها و خواستههای صهیونیستها بوده است. صهیونیست‌ها از وی خواسته بودند علیه اسلام موضع‌گیری کند که وی نپذیرفت. گفتنی است پس از شش قرن، این نخستین بار است که یک پاپ از مقام خود استعفا می‌کند.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : ارتش آزاد,فتنه,عبادی,بلومبرگ,تحریم,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 280 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت: 13:14

تاکید قرائتی بر تفکیک جنسیتی در دانشگاه‌ها

حجت الاسلام قرائتی گفت:‌باید در دانشگاه‌ها دختران و پسران از هم جدا شوند. ازدواج جوانان باید آسان شود.اگر به جای هزینه کردن برای همایش‌ها این اعتبارات را خرج ازدواج می‌کردیم الان همه جوانان ازدواج کرده بودند.

ادامه گزارش درادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : دانشگاه , مشرق , قرائتی , تفکیک ,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 228 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت: 12:49

برخورد مقام معظم رهبری با دختر و پسری در كوه

 

یكی از محافظان مقام معظم رهبری در خاطره ای گفت: یك روز كه مقام معظم رهبری به كوههای اطراف تهران برای كوه پیمایی رفته بودند، با دختر و پسری دانشجو برخورد می كنند كه به لحاظ ظاهری وضع نامناسبی داشتند.

دنباله خاطره در ادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : امام خامنه ای ,کوه, ازدواج,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام , نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 286 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت: 12:11

 

به گزارش فرهنگ نیوز،‌ صلاحالدین ترک ایلماز، مدیر مرکز اسلامی امام رضا(ع) برلین در گفتوگو با رسا گفت: یکی از دلایل استعفای پاپ تن ندادن به فشارها و خواستههای صهیونیستها بود که حاضر نشد در مقابل اسلام موضع بگیرد.

 

وی در تشریح دلایل دیگر استعفای پاپ افزود: در چند سال اخیر مسائلی پیش آمد که واتیکان را تحت فشار زیادی قرار داد. فساد اقتصادی بانک واتیکان و فساد اخلاقی کشیشهای کاتولیک مسائلی نبود که واتیکان بتواند آن را مخفی کند و به همین علت حیثیت این نهاد مذهبی مسیحی به خطر افتاد.

 

دنباله درادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : پاپ,واتیکان,مسیحیت,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 30 بهمن 1391 ساعت: 11:57

دبیرکل حزب‌الله لبنان به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه تجاوز به خاک لبنان هشدار داد و گفت:« فرودگاه‌ها، بنادر و ایستگاه‌های برق شما در تیررس ماست، تنها به چند موشک نیاز دارید تا اسرائیل را در تاریکی فرو ببریم.»

«سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان در سخنانی به مناسبت برزگداشت رهبران شهید مقاومت گفت: ما از این شهدا الهام می‌گیریم و از آنها می‌آموزیم و با آنها پیمان دوباره می‌بندیم و وصیت آنها حفظ می‌کنیم و مرد ایستادگی و مقاومت باقی خواهیم ماند. این فرماندهان شهید شاهد تمام مراحل مقاومت بوده و تا به امروز هستند.

متن بیشتر درادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : لبنان,سوریه,سیدحسن نصرالله, حزب الله,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 247 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت: 12:13

 

بازتاب گسترده سخنان رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های جهان

محور اصلی بازتاب بیانات رهبر انقلاب در رسانه‌های جهان اغلب به برنامه هسته‌ای ایران و بیانات معظم له در مورد مخالفت ایران با ساخت سلاح هسته‌‌ای اختصاص یافت. 

به گزارش خبرگزاری فارس، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی، صبح امروز (شنبه) در دیدار بسیار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز، در بیانات بسیار مهمی به بررسی اوضاع مهم داخلی و پرونده برنامه صلح آمیز هسته‌ای ایران پرداختند.

 مطالب بیشتر دراامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : آمریکا,آذربایجان شرقی,رهبرمعظم,بی بی سی,رسانه خارجی,مجاهدسایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 231 تاريخ : يکشنبه 29 بهمن 1391 ساعت: 2:25

 

رهبر انقلا ب در دیدار با مردم آذربایجان تاکید کردند:

 

اقدام رئیس یک قوه در متهم کردن دو قوه دیگر خلاف شرع و قانون است/ دفاع رییس مجلس از خودش مقداری زیاده روی بود/ بنده فعلا نصیحت می کنم

رهبر انقلاب با اشاره به اتفاقات اخیر میان مجلس و دولت تاکید کردند: این که رئیس یک قوه به خاطر یک سند اثبات نشده دو قوه دیگر رامتهم کند، خلاف شرع و قانون است.

دنباله درادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : مشرق , رهبر , انقلاب , اسلامی , دیدار , مردم , تبریز ,مجاهدسایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 280 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391 ساعت: 17:49

سفارشات خدا و اهل بیت(ع) درباره حجاب و عفاف

پیامبر اکرم (ص): ... زنی که برای حفظ غیرت، استقامت ورزید و برای خدا وظیفه خود را به خوبی انجام داد، خداوند پاداش شهید را به او خواهد داد.

به گزراش سرویس وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ منتظران منجی در آخرین پست وبلاگ خود نوشت:
-
  امام جعفر صادق (علیه السلام): اگر زن عفت داشته باشد به دنیا می ارزد و گرنه به خاک هم نمی ارزد.
- پیامبر اکرم (ص): ... زنی که برای حفظ غیرت، استقامت ورزید و برای خدا وظیفه خود را به خوبی انجام داد، خداوند پاداش شهید را به او خواهد داد.

(نوارد راوندی، ص 37، بحارالانورا، جلد 103، ص 250)

دنباله +تصویردر ادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : حجاب , بشارت خدا , عفاف ,عکس,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 249 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391 ساعت: 17:29

**رسانه‌های هلند به دلایل سیاسی در معرفی فرهنگ ایران کوتاهی می‌کنند

* شناخت و احساستان از موسیقی ایران در قیاس با دیگر موسیقی جهان چیست؟

ـ به نظرم کوک‌ سازها و مقام‌های موسیقایی در ایران با یکدیگر تفاوت دارند. اگر به موسیقی آسیا توجهی داشته باشیم، موسیقی را به طور کلی می‌توان بخشی از عملکرد زندگی مردم دانست که در زندگی آنها در جریان است ولی در اروپا اینطور نیست هنر موسیقی از زندگی مردم جدا است. شما به همین اذانی که از مساجد پخش می‌شود توجه کنید که دارای ریتم و آهنگ است؛ این مهم‌ترین تفاوت موسیقی آسیا و اروپا است. من معتقدم که موسیقی نواحی ایران هویت مردم را نشان می‌دهد ولی در هلند این هویت در موسیقی وجود ندارد و هنر از زندگی مردم جدا است. ما به عنوان موسیقی دوست داریم صدای سازهایمان را بشنویم ولی عملکردش برای ما متفاوت است.

 

* تا چه اندازه با فرهنگ و ادبیات ایران آشنایی دارید؟

ـ متأسفانه شناخت من نسبت به فرهنگ و تاریخ ایران زیاد نیست و این به دلیل آن است که رسانه‌های هلندی به خاطر مسائل سیاسی دید خوبی نسبت به ایران ندارند و نمی‌دانند که مردم ایران با پیشینه فرهنگی  و تاریخی خود مهمان‌نواز هستند.

* شما در صحبت‌هایتان به داشتن نوعی آهنگ و احساس در «اذان» اشاره کردید، چگونه به این برداشت رسیده‌اید؟

ـ آواهای به کار رفته در اذان جذابیت خاصی دارند که این جذابیت و احساس را در اشعار مذهبی هلند نمی‌توان پیدا کرد.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : مسجد,اذان,فرهنگ,ایران,مجاهد سایبری,دزآب, شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 230 تاريخ : شنبه 28 بهمن 1391 ساعت: 14:33

 

سردار نقدی: مذاکره با آمریکا مثل مذاکرات با 1+5 نتیجه‌ای نخواهد داشت .

رییس سازمان بسیج مستضعفین، رفتار امروز آمریکا با جمهوری اسلامی ایران را خصمانه ترین رفتار تاریخ این کشور دانست و بیان کرد: وقتی در میدان مبارزه با دشمن هستیم، مردم حتی اگر در شدیدترین فشارها قرار گیرند بازهم می ایستند و با صبر و استقامت مبارزه می کنند و همین دلیل اصرار آمریکا برای تبدیل میدان مبارزه به مذاکره است ولی در شرایط سازش، مردم دلیلی برای تحمل و مقاومت ندارند که این خواست دشمن است.

وی به فعالیت یکصد ایستگاه تلویزیونی استکبار در کشورهای منطقه علیه ملت ایران اشاره کرد و ادامه داد: این شبکه‌ها با شایعه پراکنی، فسادپراکنی، آلوده کردن اذهان، خرابکاری روانی، ترویج تروریسم و... علیه ملت ایران فعالیت می کنند و اگر فقط بخواهیم فهرست شرارت‌های آمریکا را بیان کنیم، خود یک سخنرانی دو ساعته می شود چراکه تمام اعضا و جوارح آمریکا علیه ایران شرارت می کند و امروز با زبانش از مذاکره می گوید تا مبارزه نباشد و مقاومت در هم بشکند.

وی دلیل عدم تحمل سختی ها توسط مردم در شرایط سازش را اینگونه عنوان کردند: مردم با تحمل و ایستادگی در برابر فشارها در شرایط مبارزه، شاهد ارزش آن هستند که ضمن بالارفتن عزت ملت ایران، جهانیان به مردم ایران نگاه کرده و الگو می گیرند.

جانشین فرمانده کل سپاه در امر بسیج به سخن امام که فرمودند "مذاکره وقتی است که آمریکا آدم شود و قطع حمایت از رژیم صهیونیستی و جمع کردن پایگاه های آمریکا در سطح منطقه از معیارهای آدم شدن آمریکاست" اشاره و تاکید کرد: برخی افراد ساده لوح مذاکره را مهم می دانند حال آنکه بیش از ده سال است با 1+5 در حال مذاکره‌ایم و نتیجه ای نداشته و اگر این مذاکرات نتیجه داشت، مذاکره با آمریکا هم نتیجه خواهد داشت.

 

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : بسیج,مذاکره,آمریکا,1,5,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 252 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 16:03

خبرگزاری فارس: سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان روز گذشته به دست دژخیمان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در امور مهندسی جنگ، راهسازی و جاده سازی در مناطق جنگی فعالیت داشت.

متن وتصاویربیشتر درادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : شهیدشاطری,لبنان,مجاهد سایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 237 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 14:14

کاریکاتور/کسی حاضر به مذاکره هست؟

فرهنگ نیوز : علی اکبرصالحی : چارچوبی که باید در دستور کار مسئولان کشور در رابطه با مذاکره با آمریکا باشد به شکل روشن توسط مقام معظم رهبری تبیین شد هر ادعایی برای مذاکره تنها در صورتی ممکن است که نشانه های حسن نیت در آن از قبل مشاهده شود که فعلا چنین نشانه هایی نیست.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : کاریکاتور,مذاکره, صالحی, دزآب, مجاهد سایبری,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 263 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 13:56

سفارشات خدا و اهل بیت(ع) درباره حجاب و عفاف

پیامبر اکرم (ص): ... زنی که برای حفظ غیرت، استقامت ورزید و برای خدا وظیفه خود را به خوبی انجام داد، خداوند پاداش شهید را به او خواهد داد.

به گزراش سرویس وبلاگستان مشرق، نویسنده وبلاگ منتظران منجی در آخرین پست وبلاگ خود نوشت:
-
  امام جعفر صادق (علیه السلام): اگر زن عفت داشته باشد به دنیا می ارزد و گرنه به خاک هم نمی ارزد.
- پیامبر اکرم (ص): ... زنی که برای حفظ غیرت، استقامت ورزید و برای خدا وظیفه خود را به خوبی انجام داد، خداوند پاداش شهید را به او خواهد داد.

(نوارد راوندی، ص 37، بحارالانورا، جلد 103، ص 250)

دنباله اش در ادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : وبلاگ , حجاب , بشارت خدا , عفاف ,مجاهد سایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 213 تاريخ : پنجشنبه 26 بهمن 1391 ساعت: 12:07

موسسه آمریکایی گالوپ که به گفته رسانه های آمریکا از معتبر ترین موسسات افکار سنجی است، در ماه های اخیر نظرسنجی ای را میان ایرانیان برگزار کرده است که نتایج جالب و قابل توجهی را داشته و به سوالاتی از قبیل نظر مردم ایران در قبال فعالیت هسته ای و مقصر اصلی تحریم ها پاسخ می دهد.

به گزارش گروه سیاسی-فرهنگ نیوز: نظرسنجی اخیر موسسه آمریکایی گالوپ نشان می دهد که حدود ۶۳ در صد از ایرانی ها علی رغم تحریم ها و شرایط دشوار اقتصادی موافق ادامه یافتن برنامه هسته ای کشورشان هستند. انتشار نتایج این نظرسنجی، رسانه های غربی به ویژه شبکه فارسی زبان بی بی سی را در حیرت فرو برده است.

دنباله متن را در دنباله متن بخوانید

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : تحریم ,انرژی هسته ای ,غنی سازی ,موسسه گالوپ ,افکار سنجی,مجاهد ساییبری,دزآب , نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 225 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت: 12:39

 اصلاح‌طلبان در جلسات اخیربرای انتخابات ریاست‌جمهوری به نام هفت نفرذیل برای کاندیداتوری رسیدند:1- علیرضا بهشتی 2- بیژن زنگنه 3- حبیب‌الله بیطرف 4- محمد صدر 5- مصطفی محقق داماد 6-اسحاق جهانگیری 7- محمدرضا عارف. این در حالی است که اعضای مجمع روحانیون تأکید بیشتری بر کاندیداتوری محقق داماد دارند؛ اما اعضای حزب کارگزاران معتقد به معرفی کاندیدا از شورای مرکزی کارگزاران هستند. با توجه به بیماری محمدعلی نجفی، برای وی رأی‌گیری انجام نشد و حسن روحانی هم از لیست شورای اصلاحات کنار گذاشته شد.

 بر اساس اخبار رسیده، سعید حجاریان به صف حامیان کاندیداتوری هاشمی رفسنجانی پیوسته است. وی جلسات متعددی با اصلاح‌طلبان داشته تا آن‌ها را برای دعوت و حمایت از نامزدی هاشمی متقاعد کند.این درحالی است که رسول منتجب‌نیا گفته است: «هاشمی اگر کاندیدا شود، ایثار کرده!» و از تمام اصلاح‌طلبان خواسته تا از هاشمی حمایت کنند. وی اضافه کرده من خودم حاضرم برای رأی آوردن هاشمی پادویی کنم!

 (ف- م) همسر یکی از بازیگران مطرح سینما که برای سفر به آمریکا از همسرش جدا شده بود، به‌تازگی درصدد سفر به مالزی و راه‌اندازی کلاس‌های حلقه کیهانی است. وی مأموریت یافته این کلاس‌ها را برای دانشجویان ایرانی مقیم مالزی برگزار کند. برخی از دستگیرشدگان فتنه 88 از شرکت‌کنندگان جلسات عرفان‌های انحرافی بودند.

 صالح‌بن حمید، مفتی وهابی و خطیب مسجدالحرام، اطاعت از کسانی را که وی آن‌ها را اولی‌الامر خواند، واجب دانست. بن‌حمید در خلال خطبه نماز جمعه گفت: اطاعت از والیان ظالم به معنای تضییع حقوق مردم نیست، بلکه مردم می‌توانند حقشان را از والیان ظالم هم مطالبه کنند! این‌گونه سخنان سفسطه‌آمیز مانند این است که سفارش به اخلاص، راستگویی، رعایت حق و دوری از کارهای ناپسند را با پیمودن راه‌هایی که در مسیر خلاف این صفات است، بتوان در یک جا جمع کرد! خطیب مسجدالحرام این سخنان را در حالی مطرح می‌کند که از زمان آغاز انقلاب مردم عربستان، شمار زیادی از شیعیان این کشور توسط حکام آل‌سعود شهید شده‌اند و یا در بازداشت به‌سر می‌برند.

 گروهی از طلاب حوزه علمیه با تهیه طوماری درخصوص واگذاری سیم‌کارت‌های شرکت رایتل که امکان ارتباط تصویری را فراهم می‌کند آن را موجب افزایش فساد و از بین بردن حریم محرم و نامحرم دانستند و با چاپ استفتاء‌های مراجع تقلید در این‌خصوص و توزیع آن در بین راهپیمایان، به این اقدام اعتراض کردند. در برگه‌های توزیع شده استفتائاتی از آیت‌الله مکارم شیرازی، نوری همدانی، علوی گرگانی و سبحانی به چشم می‌خورد که مراجع تقلید به جایز ندانستن این اقدام حکم داده بودند.

 خبر‌های رسیده از بسیاری از شهر‌های کشور حکایت از توزیع گسترده تراکت‌های تبلیغاتی در راهپیمایی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی دارد که بر روی آن‌ها شعار «زنده باد بهار» چاپ شده است که البته مشخص نیست هزینه چاپ این پوستر‌ها از کجا تأمین می‌شود!

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : انتخابات92,حجاریان,فتنه88,آل سعود,رایتل,زنده باد بهار,مجاهدسایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 292 تاريخ : چهارشنبه 25 بهمن 1391 ساعت: 11:22

در نظام جمهوری اسلامی چیزهایی که آمریکا و هر مستکبر دیگری را خشمگین می سازد این موارد است:

موارد را درادامه مطلب بخوانید

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : استکبار,آمریکا,امت اسلامی,جدایی دین وسیاست,مجاهدسایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 230 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 17:18

ماهیگیری زیباکلام از آب گل‌آلود سخنرانی ناتمام لاریجانی؛

کار حامیان دولت نبود/اصولگرایان به اصلاح‌طلبان می‌پیوندند!

اینکه آقای احمدی‌نژاد سخنان خود را با لفظ «زنده‌باد بهار» تمام می‏کند تنها یک معنا بیشتر نمی‏تواند...

گروه سیاسی مشرق ــ صادق زیباکلام چهره نام‌آشنای اصلاح‌طلبان و مرید همیشگی آیت‌الله هاشمی بهرمانی است.

او که در تحلیل‌های خود طی ماه‌های گذشته از روی عمد یا سهو هیچگاه اشاره‌ای به کاندیداتوری آیت‌الله هاشمی برای انتخابات پیش رو نکرده است، در آخرین شماره روزنامه اصلاح‌طلب آرمان روابط عمومی به بیان تحلیل خود پیرامون حاشیه‌های سخنرانی رئیس مجلس شورای اسلامی پرداخت.

زیباکلام، همانگونه که پیش بینی می‌شد این رخداد را تقاصی اصولگرایانه نسبت به ماجرای اعتراض مردم به حسن خمینی پس از رخدادهای فتنه سال 88 می‌داند!

او در خلال گفت‌وگوی خود اشاره جالبی نیز به آیت‌الله هاشمی دارد و خطاب به اصولگرایان اینطور پیشنهاد می‌دهد که تنها راه ایجاد تعادل در شرایط کنونی، وارد کردن آیت‌الله هاشمی 78 ساله است!


در ادامه مطلب منتخبی از گفت‌وگوی زیباکلام را می‌خوانید:

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : زیباکلام , هاشمی , اصلاحات , فتنه , ناامنی ,مجاهد سایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 246 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 16:57

 

منوچهر متكي، وزير سابق امور خارجه كشورمان و سفير پيشين جمهوري اسلامي ايران در تركيه، به ذكر خاطره اي از دوران سفارتش پرداخت و گفت: «زماني كه در تركيه سفير بودم، يك ميهماني ترتيب داده بودند، چهار پنج نفر در يك جا ايستاده بودند كه يكي از آنها خانم كاملاً بي حجابي بود، بنده وقتي نزديك شدم، با همه احوال پرسي كردم و با چهار نفر كه آقا بودند دست دادم؛ ولي با آن خانم دست ندادم. اين خانم از اين اقدام من آشفته شد و با صداي بلند گفت: «اينجا كشور آتاتورك است، چطور مي تواني از دستور آتاتورك سرپيچي كني؟» آن خانم سعي داشت در ميان ساير سفرا پرخاش كند و چندبار اين جملات را تكرار كرد. بنده هم خطاب به او گفتم: «حواس تان باشد، شما اگر دختر آتاتورك هستيد، من پسر امام خميني(ره) هستم.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : متکی,آتاتورک,امام خمینی(ره),مجاهدسایبری,دزآب, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 248 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 16:04

حضور افراد مسلح در داخل حرم حضرت سکینه در داریا در حومه دمشق و درگیری آنها با ارتش سوریه به تخریب شدن گلدسته‌ها و گنبد و دیوارهای این حرم منتهی شد.

 

به گزارش فرهنگ نیوز، گروه‌هایی از افراد مسلح در داخل حرم حضرت سکینه در «داریا» در حومه دمشق تمرکز یافتند و درگیری آنها با ارتش سوریه به تخریب بخش‌هایی از این حرم منتهی شد.

بر اساس گزارش فارس، افراد مسلح پیشتر گلدسته‌ها و گنبد این حرم را با شلیک خمپاره تخریب کردند و بخش‌هایی از دیوارهای این حرم را تخریب کرده تا تک‌تیراندازان بتوانند از آنجا ارتش سوریه را که در اطراف حرم مستقر شده هدف قرار دهند.

گروه خنثی سازی ارتش سوریه، دها بمب را که افراد مسلح در اطراف حرم حضرت سکینه قرار داده‌اند را خنثی کردند، این در حالی است که افراد مسلح ده‌ها بمب در داخل حرم قرار داده تا هنگام عقب‌نشینی از آن ،‌ اقدام به منفجر کردن آنها بکنند.

افراد مسلح بارها از نیت خود برای تخریب و نابودی حرم حضرت سکینه در این منطقه خبر داده بودند.

عاملی که پیشروی ارتش سوریه در این منطقه را با مشکل مواجه کرده، وجود بمب در اطراف حرم و حضور گسترده تک تیراندازان در داخل حرم است.

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : تخریب ,گنبد,حرم,حضرت سکینه,سوریه,مجاهدسایبری,دزآب,شهرامام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 267 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 15:26

رسایی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

برهم‌زدن سخنرانی لاریجانی تکمیل پازل دشمن بود/مسببان اظهار پشیمانی کنند

خبرگزاری فارس: نماینده تهران گفت: برهم‌زدن سخنرانی رئیس مجلس در قم قطعا از جمله اتفاقاتی است که به دشمن برای تکمیل پازل خود در راستای دسیسه علیه انقلاب اسلامی کمک می‌کند.

دنباله متن در ادامه مطلب

مجاهد سایبری...
ما را در سایت مجاهد سایبری دنبال می کنید

برچسب : حمید رسایی,سخنرانی لاریجانی,خبرگزاری فارس,مجاهدسایبری شهر امام, نویسنده : گمنام mojahedsy بازدید : 252 تاريخ : سه شنبه 24 بهمن 1391 ساعت: 11:44